joi, 26 martie 2015

Versetele Aroganței: 48. Amor capitalist

- David A. Marin




Ploşca îmi arde cu ardoare
 și lichiorul mă bea cu jale
 cât te privesc pervers-copilăresc
simulând, parcă, flăcări abandonate
gândindu-mă la cum te-aș putea adora
și poate, în alta lume, urî
…după vreo 2-3 luni. 

Ploşca îmi arde cu ardoare, vibrând
din buzunarul de palton, să știe vrând
care-i faza...
care-i faza cu mine
cu mine și cu zidul zâmbetului tău sângeriu
cu mine și cu paltonul tău roșietic-sovietic
Și numele tatălui inscripționat pe ea
parcă șoptește argintiu:
"e bine cu fetele".

Ajung acasă, privesc luminile ambientale
mă întind undeva
si ele-mi vorbesc...
De pe stică, Johnny Walker pășește
și vine peste fața mesei
îi aud bastonul, prietenește…
și ceva imens vestește…
De pe tejghea, Jack Daniels mă ia de umăr
și mă privește-n ochi
Simt cum Zâna Verde mă sărută pe obraz
un sărut ud ca absintul
și Jagermeister mă ia pe el
mă prind de coarnele cerbului și zbor
Bacardi, cu aripi de rom dulce mă gâdilă
cu un vânt cubanez, gălbeniu
printre nori de White Russian
și toți șoptesc
și toți șoptesc...
tovarășii mei consumeristi
oligarhii mei capitaliști
toți-mi șoptesc…

"Ia-o"
"IA-o"
"IA-O!"





Mă doare capul…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu