miercuri, 14 octombrie 2015

Versetele Aroganței: 54. Niște monștri sub pat


 - David A. Marin


Monştrii de sub pat se coboara in cale
Monştrii de sub pat se lupta sub picioare
Am monştrii sub pat
Sub pat aveam lucruri d'ale tale.
Și d-ale tale, și d-ale tale, și d-ale tale…

Am monştrii ce-mi coboară in cale
Sub pat era o cutie cu complexele tale.

Monştrii de sub pat imi cad in cale
Afara ardeau lucrurile voastre
Urlând in disperare,
Dependente de lucrurile mele
şi ale lui, şi lui, şi ei
că ţie-ţi plac și fetele.
(Multora vă plac
Până intrați la facultate)

Afara ardeau lucrurile tale
voastre
mele
noastre
si ura, o scânteie
rămân eu,
dar nu pot şi nu vreau
să ard și din Plăcere.
V-am ars maiourile si şosetele
și-un cauciuc de la clape
si chestii uitate pe aici
dar rămâne sub pat
băutură şi poze
mai speciale
organizate alfabetic.
pentru
sentimentele mai și mor
dar
hormonii rămân.

Și ies din flăcarile lucrurilor voastre
Niște goblini cu arme automate
Și droguri ușoare
Și spun o glumă proastă despre
trecut – căci moare trecutul

să rămână istoria. 


Tot materialul de pe acest blog este protejat de legea dreptului de autor. Sunt interzise preluarea parţială sau integrală şi difuzarea lui fără acordul autorului.


 All material on this blog is protected by copyright laws. Use of any kind without the author's approval is illegal. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu