marți, 11 iunie 2013

Versetele Arogantei: 19. Fugarul

         -  David A. Marin, "tobosarul".

Scuzati-mi inactivitatea...
Am o explicatie...
Plus "starea de vara", incet incet, intrand in mine.

With no further a-due...
Read it with the song playing, for the sake of the full experience.




Conturand pe geam, scuipandu-mi pe birou…
Un fulger zgomotos, albastru, si taios…
Penita surazand la auzul unui gand…
O miscare.
Iar personajul ce in realitate e altcineva…
Moare.
Dupa o mica scurzatura de sudoare…
Si un zambet cu amploare.
De pe o fila, iese sau se stinge viata…
Eu ma pierd cu prindoare…

Sau, conturandu-mi-se in fata, scuipandu-mi pe birou…
O viziune. O relatare.
Pentru unii, o viata e suficient…

Insa eu, eu scap…
Sunt un fugar.
O imagine pe monitor.
Un buton. O intriga.
Sau…
O fila miscata dintr-o carte…
O scena de sex, o absolutizare.
Un personaj.
Uneori, sunt eu.

Sau...

O bataie. Mergand in univers.
In spatele unui set, lovind unde fara stres.

Nu e ceva inocent…
O adictie, cu mine adiacent…

Cum poti castiga un joc…
Cand eu controlez regulile?

In alta lume…
Sunt nimeni.
Sau cineva.
In lumea asta…
Sunt altcineva.
Oricum, o persoana pe care o plac…

In alta lume, poti fi orice,
Cu mai multe,
Totul in acelasi timp.

Ucigas.
"Curtezana" la bordel.
Canteretul de la curte, curtand-o pe fica reginei…
Respectivul ce apasa tragaciul…
Cel ce curata Pamantul.
Salvarea.
Sau moartea.
Sau gri.

Totul se invarte…
Cercuri mici, plapande…
Nu spun ca realul e complicat…
Insa fictivul pare mai adevarat.

E un paradox ca ceea ce nu exista fizic…
Are un efect imens, profund si metafizic…

Nimeni nu spune ca nu traiesc realul..
Insa fara alte vieti…
Viata asta de aici e fragila…
Altfel, e ca un arici.

Iar lumea asta, neagra sau alba,
Rotindu-se constant…
Un minuscul punct, in mana ta, si a universului savant…
E multa prea mica.
Adeseori trista.

Asa ca ma intorc…
Peste birou sare un fulger.
Tunetul rasuna…
Insa sunt plecat.
In fila.
In monitor.
In sunet. 
In "amplificator".
„Hello.
It’s fine.
We've been expecting you.
Sir… M’lord… Your Grace… What will it be today?”






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu