duminică, 7 iulie 2013

Versetele Arogantei: 20. Restaurant

Versetul a fost scris pe multiple piese, si simt nevoia, macar asa, subtila, de a le pune pe amandoua aici... Ca sa fie mai interactiv, cititi-l pe oricare dintre ele...











Eterna desconcentrare a vieții care-mi ești,
Anunța-mă daca ai inteles, tu, cel ce citești,
Caci eu sunt relativ deconcentrat, vezi tu, creatura ce gândești,
Sper ca poți spune ca poți rosti ca ai in tine abilitatea sa iubești,
Am lungit-o pentru mastura.
Printre versuri am mai dat o tura.
Ding!

Ti-as da directile către locul unde salasluiesc,
Însa rotativul sistem al instrucției nu te invata mai presus de un simplu compas,
Caci societatea e un zid si cărămizile sunt ținute la depărtare de astrocompas.
Caci când una scăpa…
Si daca știe pe unde sa meargă…
Atunci celelalte vor urma…
Si zidul se va darama.
Iti induce clar ca a gândi cu adevărat e periculos, cu o voce de bas.
In orice caz…
Ding!

Draga eterna deconcentrare a vieții care-mi esti,
Carlin spunea ca
Batranii merg la biserica sa se pregătească pentru examenul final,
Mulțumesc,
Caci nădăjduiesc ca pentru mine e mai mult,
Eventual cu ceva tumult,
Intr-un fel pozitiv,
Deci fara tumult negativ.

Caci as putea sa stau in soare,
Sa impusc sau sa subjug o dresoare,
Si sa mă inund in faima,
Când voi elibera o leoaica.
Uneori, gândul imi surâde.
O fi doar de la ale minților cascade.
Ding!

Ceasul ma întreabă ce visez.
Visez sa pot mereu visa,
Si visele sa nu ramana doar agata.
Uneori, visez ca omenirea sa se trezească!
Si coruptia perena sa putrezeasca.

Un nebun pe nume Charles Mason,
E mai inteligent pentru ca recunoaste ca e prost?
Sau pentru ca realizeaza ca a recunoaste ca este destept
L-ar face si mai dement?

Viata e o masa de prafuri si stele...
Apa.
Aer.
Copaci.
…Animale.
Unele mai si gandesc.
Poate ca, intr-un final, pe sine se gasesc...

Ding!
A sunat a 3-a oara clopotul…
Eu am numarul 4 întrutotul…
Ma duc sa imi iau portia…
Imi serveste inspiratia…
Restaurantul unei galaxii indepartate..
Ca asa sunt, defapt, toate…

Am insirat si eu retete,
Poate vrea leoaica, pe dresoare nu o servim,
Pentru „oi” nu gatim…

Ding!
Urmează-ti calea spre masă …
Pentru unii o sa aiba otravă.
Dar si cel intunecat tacâm
Iti poate da cel mai luminat gust.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu