joi, 18 aprilie 2013

Versetele Arogantei 16: "Perspectiva Cui?"


           - David A. Marin, tobosarul

Ceata isi flutura pletele bălaie…
Geamul calm si majestic, calai se aburește…
Frunzele se iau la încăierare…
Iar din salile sumbre ticaie vatra regeste…

Si acolo se sprijina ea, peste geam si aroganta…
Parul sau negru, pielea ei palida si flamboianta….
Ceva noblete perversa, ca un fum  al naturii…
Un intreg stindard al dorintei capitularii.
Zici ca e un in toate drepturile un element,
Pana si vuietului vantului inspira un anume sentiment.

In vestmantul sau incins,
Ii sta ceva gand aprins,
De dupa usa s-aud barzii,
Latrandu-i ca maidanezii.

Caci acesta creatura nedefinibila statea atarnata, - cum ziceam,
Peste tot taramul ce in fata sa se intindea, -  asa povesteam,
Si genunchiul il plecam in fata ei, - va informam,
Oarecum de dragul ca din ea cine-stie-ce iubeam.
Un vers incult dar ironic: Ha…ha…

Exemplific...
Cand urletele de razboi rasuna,
Si cand imperii se rascoala,
Eu si restul dau tarcoala, unde gasesc mai mare banul…
Vedeti voi, unde nu-I profit, nu-I razboi, si viceversa…
Eu si ceilalti plecatori-de-genunchi spargem controversa.

Ne imbratisam natura animala,
Ne uitam idealurile, cele de acreala,
Pai, eu zic ca omul nu e facut din prea-pura aureala.
Patria si poporu’, - pretexte de abureala…

Eu plecam genunchiul pentru a mea viata!
Prin viata inteleg multe…
Oricum nu sunt al naibii cavaler de cruciada…
Sincer, aceste ipocrizii sunt mai mult insulte.

De mi-ai ghicit profesia, iti zambesc in fata,
Nu sunt bun si nici negativist,
Ma lupt pentru "putere", si formele reginei cu dichis…

Daca colegii mei se prăpădesc prostește-lupta,
Fuga mi-o starnesc, ca nu e ca in carti…
In castel o sa fie ea, dintr-un mar se-n infrupta..
Nu mor pentru bizaritati…
Mor pentru natura animala, aia, perversa,
Pe care o accept, si tot asa, viceversa…

Cine sunt?
Ce sunt?
Chiar mai mult… de ce sunt?
Poti lua intrebarea ca un fel de arzator raspuns.
Daca crezi ca-s rima goala, te inseli...
Ca sa iti exemplific, - ignoranta poate fi fatala...
Dar la fel este si natura, precum si forma reginei mele, de doua ori mult prea extraordinara... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu