sâmbătă, 16 februarie 2013


Versetele Arogantei: 10. "Jurnalul scriitorului"
                    - David A. Marin, tobosarul.

Ca de obicei, pentru experienta completa, cititi cu melodia pe spate...


Iesind din fiara de metal, te vad mirosind Bucurestiul noaptea…
Am vazut, intins pe masa, cum ai tras spre trandifirii plictisiti din curte…
Oare intri dedicat, sa iti gasesti cartea?
Sau stai melancolic sa meditezi aparte?

Peste geam iti vad umbrele frantuzesti,
Cum pisica e cazuta-ntro stare molesita…
Cum chiar si iarba-I pricopsita…

Geaca ta de piele saruta intunericul….
Sunetele lor orgasmice se transpun,
Ca scartiitul ce il face..
Cand poarta casei se inchide.
 …Si un val de vant urla ispite…

In ochii tai se vede ca esti plin,
Iar eu, omule, sunt infometat si versatil.
Ai intrat in casa, ai lasat umbra micului Paris…

Visele tale iti rasar din chip…
Iti zic eu, nu esti un arhetip.
Idiotule, lasa monitorul!
Cum pe usa ai intrat, te-ai pierdut cu privirea in tavan…

Stai, ce faci? Vi spre mine?
Da, vino si scrie!
Povestea ta cea pacatoasa imi apartine!
Povesteste-mi pe unde-ai umblat…
Umple-mi alta pagina cu alt pacat…
Spune-mi ce regreti, si de ce esti mandru…
Spune-mi pe cine mai iubesti tandru…

M-am nascut copac…
Dar crengile ca dintr-un versant mi-au picat…
La hartie am involuat,
De la fiinta la doar un omoplat.
Te-ai asezat la masa, nu te-ai culcat!
Acum, deschide-mi firele si zi-mi ce s-a intamplat!

Ah, ai pus Pink Floyd pe spate…
Deja stiu ca-ti place.
Coperta mea de piele e inocenta si invidiata…
Dar cel ce imi deschide paginile va zambi si va plange-n Cervantes…
Eu sunt cea mai simpla arma,
Si totusi fara tine nu exist.

Vino, scriitorule, si scrie-mi pe noul alineat…
Caci cu fiecare litera m-ai lasat exaltat…
E tragic, caci dupa ce toate paginile mi le-ai terminat…
Eu raman scris, dar necompletat…
Te rog nu mai tremura! 
(Scrisul tre' sa fie descifrabil, arogantule!)
Si totusi, fara tine eu nu sunt…

Sunt jurnalul scriitorului cel pacatos…
Ce vine la ciocnirea apusului de rasarit,
De vise atins….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu