luni, 4 februarie 2013

Versetele Arogantei: Frigul uscat


Al 8-lea verset:"Frigul uscat"
                    de David A. Marin, tobosarul. 
                    04.02.2013

Ca intotdeauna, cititi, daca doriti, cu o melodie predestinata pe spate ;)


Taramurile frigide, imputinate…
Universul se extinde,
Si noi ne indepartam de toate.
Diamantul nebunesc, straluceste cu absurditate…
Este frigul gol, neindesat…
Uscat…
Umeazala respiratiei imi flutura aburul neinteresat…
Iar pe spate, orga unui pian uitat, imi canta nota lunga…
Iar ritmul ma introduce intr-o transa, fara rima.

Merg pe strada, ascult muzica din filme…
Privirea-mi infipta in pamant,
Oamenii se uita la mine cu sfiala…
Pe toti ii vad fara vreo calitate pasionala.
Incerc sa arat ca de rest nu-mi pasa,
Ca arat o superioritate, dar uneori e faurita acasa…
Cu priviri seducatoare sunt ispitit de viata,
Sugereaza inocenta aroganta…
Dar stiu ca e un paradox, si stiu ca sunt cuvinte goale:
Ultima linie, e fuserita sus…

Unii traiesc in casa Soarelui Ridicat…
Altii intr-un galben submarin , de doctrina predicat…
Eu unul migrez ca un arrogant nomad.
Sunt inconjurat de frig, si sunt la poalele unui versant.
Nu e tacerea dinaintea furtunii…
Nu e nici furtuna dinaintea tacerii…
Nu e nici panica dinaintea unei explozii...
Ci e visul dinainea somnului.
Uscaciunea de dupa zapada…

Emotiile ma depasesc, uite ca clachez…
Toba bate ritmul, vocea-mi canta versurile…
Lasa sa curga tema, caci mi-am uitat ideea…
Lasa ceaiul sa fie varsat, caci lemnul e pictat...

As urla, "deschide ochii. Trezestete la viata. Dar defineste!
 Ce simti, de ce, cum, si cat e ceasul?"
 Dar trupele aliate au invadat orasul.
Si eu, eu scriu o poezie, ca doar a rasarit apusul. 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu