luni, 29 octombrie 2012

Ma apuca inspiratia...


Asa, de luni seara...Cititi cu site-ul asta pe spate, daca nu auziti ploaia, si cu cantecul de mai jos... Pentru experienta completa :). http://www.rainymood.com/



Hai ca am intrat in modul meu...

Acel mod cand vad ploaia gandiland gecile de piele...

Oamenii grabindu-se prin oras cu scopurile lor primavere...

Acel clipocit calm al noptii melancolice, pupandu-ma pe ureche...

Respiratul acela calm si fuserit al fetelor gingase, calde din canadienele lor timpurii...

Fetele ce pasesc cu inocenta lor seducatoare, prin calaia atingere cazatoare...

Aceea rutina mult-iubita, aceea rutina mult-uitata, aceea rutina a vietii visatoare,

Unde cad si pic, si pic si cad, iarasi in corzile iubiti-mi ploi....

Doar ca sa treaca din nou si iarasi sa vina,

Si mai gingasa, si mai inocenta, si mai risipitoare, dar si mai iubitoare...

Atinge-ma, ploaie, si gandila-ma iarasi, ca iarasi o sa vii, si iarasi o sa pleci, dar eu raman..

Raman sa te vad si sa te plang in clipocitul tau etern, cu aroganta mea pacatoasa,

Vrand-nevrand sa imi saruti iarasi auzul meu cu al tau ritm etern...


- Versetele arogantei, "Ploaia cea seducatoare" David A. Marin




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu