miercuri, 7 noiembrie 2012

Miercurea Muzicala Episodul 8

 Astazi a fost, probabil, cea mai productiva repetitie de pana acum. Defapt, a fost mai mult o repetitie care a legat totul. Am legat si metalul, am legat si Jazz-ul.                                                    

 Un orgasm muzical plin de influente artistice, corzi, ritmuri si rasete...
Mai mult sau mai putin.

Formatia noastra, dupa cum stiti pana acum, se numeste The International Railways of Metal, prescurtat I.R.M. Cand te gandesti la numele asta, normal iti sare un gand rasaritor ca este o formatie exclusiv de metal, nu?

Eh, am spart aceasta bariera astazi, pe data de 7 noiembrie 2012. - David A. Marin, tobosarul; Alex Mereu "Forever", chitara solo; Cristi si...si atat...., chitara de armonie; si Horia Stan(Eee!!!), chitara bass.
Pe partea "agresiva", metal-ul a sunat bine si exact cum trebuia. Sigur, Horia a mai uitat unde se mai baga cablul, Cristi a mai dat o coarda proasta, Forever a mai primit cat-un bat in cap, eu am mai pierdut cate un bat in timpul cantecului... Intuitiv, haos-ul face parte din repetitile noastre din aceste zile. Dar formatia noastra este un haos elaborat. Un haos fluid, care curge cum curge sangele din colti unui vampir... Dupa ce a mancat paine sfintita....

Jokes aside, a sunat bine - un metal curat, neoxidat, dabea scos din pamant si batut la fierarie... Dabea astept sa va arat si cantecul, cand o sa il postez saptamana asta sau mai tarziu - eventual o sa  o fac, cand nu o sa mai fiu prins in cele scolare, si o sa am un ragaz de timp in care sa o pot atinge pe Lucy in cer, sa i-au un diamant si sa scriu :P.

In afara acestor argument mai mult sau mai putin valide, in seara asta am legat toate nelamurilile. Multumim mult lui Nunu, Soe, Mihai, Nicoleta, Dl. Minel si toti cei care ne-au ajutat. Sigur, nu suntem nici pe departe la inceput, dabea am dat pe acolo cateva corzi si ritmuri, dar macar suna bine, si - la fel ca democratia la americani, este arta haosului elaborat, si nu intentionam sa lasam fanele uscate...

Si fara alte cuvinte timpurii, va las cu magnificul si minunatul solo a lui Forever, cu ritm-ul sufletesc a lui Marin, si acompanientul elegant a lui Stan(eeeeeeeeeeeeeeeeeee!), impreuna cu chitara ritmica a lui Cristi.


In momentul asta, va rog, cu tot respectul necesar, sa ma lasati sa ma mandresc cu talentul meu si talentul fiecaruia din formatia noastra mai mult sau mai putin respectabila...

Admit ca am incetinit tempo-ul la un moment dat, si asta este vina mea, admit ca sonorizarea bass-ului a fost proasta, admit ca chitara ritm are probleme de sincronizare, si admit ca si Forever a mai lua inainte, dar suna interesant si bine, si speram sa facem o versiune mai optima si mai interesanta pe viitor.

Sa va bata Rock-ul intelepciune!

- David A. Marin, tobosarul.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Edit 09.11.2012, melodia a doua din album:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu