sâmbătă, 17 noiembrie 2012

Poezie de umplutura

Cand nu am ce spune, scriu. Cand nu scriu, spun. Dar oare le spun pe toate? Multe dintre postarile de pe acest blog sunt nesemnificative, dar, in lumea asta - oare mai exista ceva de o importanta atat de mare incat toate celelalte sa ramana uitate? Ma abitionez sa pastrez un continut relativ constant aici, doar ca sa imi subliniez ideile asupra societatii si pentru a arata tuturor o speranta aroganta. Poate nu gandesc cand scriu multe, poate muzica ma duce peste valuri, dar cand scriu si recitesc, si simt o intensitate - dau din cap si trimit mai departe.

Astazi, o sa ma straduiesc sa mai scriu un verset.


Cand dimineata nu exista,
Si seara-i ziua cea sarita,
Toti stim bine ca-i momentul cel ochead,
Cand zarim pauza-n zare, 
Si vedem weekendu' sub soare. 

Tin sa va spun ca iarna, 
Cand soarele dispare,
Tot stau si ma uit in acesta prea-cautata zare. 
Eu scriu, uneori, de umplutura, 
Asa, ca sa arat artistica varsatura.

Dar cand soarele dispare, 
Ma schimb si eu, la fel ca si matale.
Nu simt frisoane, mai mane... 

Imi intra frigu'-n maini,
Iese abur din plamani.
Afara nu-i zapada,
Nici de ploaie cascada...

Dar eu nu scriu sa descriu o vreme, 
Io' scriu de vise cosmogene,
Si sa curat tastatura de cosanzene...

Nu mi-e rusine sa ma impiedic de bordură,
Frigul starneste caldură.
E prea-visata adancitură..
Se urca pana-n cap,
Si se varsa ca femeile in Cadillac...

Frigul asta-l indragesc.
Ca blana-l mototolesc...
Este cea mai eleganta vreme.
Mai devin si-un pic nebun,
Dar nu ca in Ajun...

Frigu-i destul sa mai fur un foc din capsun,
Sa mai fug prin tutun...
Sa mai vad o fusta, doua,
S-o mai i-au pe aratura....

Cand e frig, Timpul ramane fara untura.
Cauta un magazin, il pierde si ma suna...
"Alo? Pot sa stau la tine? Cauciucu-mi rasuna.."
Eu zic da, mai bem o bere...
Dupaia ne facem mare pulbere...

Cand da Timpul sa plece, ii zic:
Mai stai un pic, sau vino repede,
Ca au plecat deja turturetele...
Ai naibii, vin tezele agale...
Macar ele i-s mahmure...

              " Poezie de umplutura " - David A. Marin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu