joi, 20 decembrie 2012

Miercurea Muzicala Episodul 13

Hello! Va comunic din spatele "set-up"-ului meu genial, adica din spatele unei tastaturi, a unui poster cu Marilyn Monroe si ale luminilor mele ambientale...


O sa incep prin a le multumi tuturor care au venit la concert, inclusiv Serpoaicei mele (pentru maniacii propriu-zisului, definitie din dex: "Epitet pentru o femeie vioaie, seducătoare sau perfidă, vicleană. – Șarpe +suf. -oaică") si prietenilor.

Speram ca pe viitor sa avem o sonorizare mai buna si mai mult curaj. Psihologic vorbind, e normal ca tobosarul sa se simta mai in siguranta comparat cu ceilalti membrii ai formatiei, simtindu-se protejat in spatele tobelor... Scuzati introvertismul unora dintre noi, speram ca pe viitor sa il putem asculta pe Freddie Mercury: "Sunt introvert in viata de zi cu zi, dar pe scena sunt un extrovert, pentru ca trebuie sa o fac, - astfel, fanii ma vad ca pe un personaj" - YES, I BUTCHERED THE QUOTE... Nu am gasit originalu'.



Trebuie sa ii multumim si lui Tudor, fratele meu, regizoru', - pentru o filmare foarte buna. Ca si dar, asa, poate pot sa conving cativa dintre cititorii mei sa treaca si pe la blogul sau, la fel de interesant ca acesta: http://tudorpm.blogspot.ro/
Am cantat piese de "distorse" si overdrive "pe clean", deci era normal sa se auda mai ca "la cafea". Sper ca toata lumea sa inteleaga ca acest concert este prima noastra reprezentare a pieselor in public. Enough said, here you go! (Apasati "ere you go", sau click dreapta, "Open in new tab/window"... Trebuie sa i-au in considerare si oamenii fara experienta in virtual, WHICH IS FINE! I don't want to offend anyone...)

! Cine vrea o versiune mai optima si mai murdara a piesei noastre "Cloned", o poate gasi aici, cu o sonorizare mult mai optima pentru genul pe care il cantam:



Am amanat postarea acestui articol din cauza unor probleme personale (poti avea probleme impersonale? Daca da, atunci e corect cum am spus... Daca nu, lasa, un pleonasm p'aici-p'acolo nu strica...) si o lene d'asta, specifica anotimpului rece. Mi s-au intamplat cateva lucruri despre care prefer sa nu vorbesc in public, din cauza ca s-ar putea intoarce mai tarziu ca sa ma vaneze mai ceva ca un tigru bengal pe heroina...

E, in afara problemelor, combatate de mine(si de aroganta mea) si de cativa oameni apropriati, sunt fericit. Destul de fericit ca sa stau, sa va scriu si sa zambesc ca inca sunt oameni interesati de proiecte precum acesta, si sa astept mai mult de la umanitatea secolului 21, nu generica prefata a umanitatii prezentului, ci anume: "razboi, barfa si ipocrizie"...
 
 Courtesy of Horia Iotu, cu care am schimbat cateva vorbe la barul clubului Ageless, putem sa va spunem un lucru pe care imi vad numele in viitorul apropriat "Life sucks... But life can be a hooker. If you give it money, it will start sucking better, but it will most certainly NOT stop sucking". Acept asta si traiesc in aroganta mea eleganta, visand si incercand sa fiu, din cand in cand, vocea ratiunii... Cand EU incerc sa fiu vocea ratiunii, clar avem o problema cu mediul social al planetei.

Hai ca am luat-o complet pe alt drum, inproportional muzicii... Sau poate ca este proportional, deoarece arta in general are mesaje similare. Ca urmare, o sa va las un cantec care inseamna mult dintr-un punct de vedere psihologic, si ma face sa zambesc acestor muzicieni cu idei similare... With no further introduction, Soundgarden:

Sper sa continuati sa cititi acest blog si dupa "sfarsitul lumii", asa, cu erorile sale gramaticale si conceptile controverse...

Si ca in totdeauna,
Sa va bata Rock-ul intelepciune!
          - David A. Marin, tobosarul. 19.12.2012 spre 20.12.2012, adica 20.12.2012, ora 00:56 de minute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu