duminică, 2 decembrie 2012

O fi timpul pilit?

Astazi chiar am avut inspiratie, ma refer cu adevarat. Am iesit afara dimineata - adica pe la 1 dupamiaza, m-am asezat pe un scaun, mi-am luat pixu' si am inceput sa scriu, asa, in frig, cu pisca la picior... Buna dimineata.


           din "Versetele Arogantei", David A. Marin.
Când afara-i frig,
Zăpada-i pe drum,
Toamna e pilita,
Si clepsidra-i obosita…

Timpul se oprește-n loc,
Dar ceasurile mișca…
Ca un val uitat de ticăit.

Eu cunosc problema,
Iluzia aceasta,
Timpul n-are legătura…
Anotimpurile-s in deriva…

Daca tatăl isi vede mandrele uitate-n loc,
Adică toamna cea pilita,
Iarna îndrăgostita,
Vara păcătoasa,
Si primăvara cea ispitita...

Mă gândesc ca atunci tatăl se oprește,
Isi pune o palinca,
Iată-l ca se incalzeste…
Dar daca lumea-i rece,
Nu este normal ca totul se oprește?
Atunci de ce naiba bat ceasurile?
E alt paradox înscris in pagina…
Nu înseamnă nimic, e visul parasit al unui om ispitit…

Iluzie sau nu, ceasurile ticăie si Timpu’-i relaxat…
Ale lui mandre-s pilite,
Iarna nu mai e fata mare,
Anotimpurile-s sub cortine…
Clepsidra-i sus, in cer,
Drogata-n gânduri…
Iar eu scriu,
Iar timpul sta si bea, bea, bea…
Oare-mi merita atenția?
Probabil nu, dar oare eu o merit?
Ceva-i cu certitudine, asta e iluzia,
Dar mă lăsa sa trag concluzia…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu